Vrij 24 mei dag van vertrek

24 mei 2019 - Den Haag, Thuis, Nederland

Vandaag is dan eindelijk de grote dag! Ik ga de reis van mijn leven maken en vertrek naar Nieuw-Zeeland!! Wow! Mijn koffer is ingepakt en ik sta te popelen het avontuur te beleven. Wat heb ik zin!

Mijn lieve vrienden Peter & Yvon brengen mij naar Schiphol. Ik vlieg om 13:00u met Cathay Pacific Airways naar Hong Kong. De reisduur is 11u en ik landt daar zaterdag 25 mei om 6:00u plaatselijke tijd. Daar neem ik de bus of een taxi naar het Charterhouse Causeway Bay hotel op Hong Kong Island om daar wat te slapen en wat te eten voordat ik verder vlieg naar Fiji.

Als je me goed zou kennen weet je dat ik dit natuurlijk al allemaal van te voren tot op de puntjes heb uitgezocht. Dit keer ga ik meer stretchen en bekijk ik daar wel wat het beste aanvoelt. Het is nog wat onwennig en dat mag er zijn. Op naar het avontuur!

1. Anne:
    24 mei 2019
    Lieve Marit, ik kan me zo goed voorstellen wat een bijzondere dag dit moet zijn voor je! Wederom sta je aan het begin van een nieuw leven na alle ontwikkelingen die jij als persoon hebt meegemaakt. Deze reis staat in het teken van jou en alleen van jou. Met al je nieuwe spulletjes, bikini's, lingerie, slippertjes en een grote dosis positiviteit en heel veel liefde.... wat zal deze reis anders zijn. Ik zie met veel plezier je verhalen tegemoet. Dikke knuffel en een veilige reis. Kus Anne
  2. Caroline:
    24 mei 2019
    Heyy Marit!Goede vlucht alvast toegewenst!!Stretch it untill you match it..
    Lekker oplos stretchen...(lol,zeg ik...)
    Liefs Caro NLP
    X
  3. Edgar:
    Hi Marit,
    Wat een heerlijk vooruitzicht na de lange reis ( gewoon lekker pitten!) om daar jouw nieuwe vrijheid te proeven in dat prachtige land !
    Geniet en ik zal graag jouw reisverhalen lezen.
    Liefs en hartelijke groet,
    Edgar