Woe 12 Juni - Te Anau

12 juni 2019 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

Vanochtend voordat ik vertrok met de bus naar Te Anau heb ik de stad Dunedin verder verkend: De St Paul’s Cathedral, de Municipal Chambers, de First Church, de Law Courts, even mooie gebouwen.

De studentes lopen van top tot teen allemaal in dezelfde kleding: een geruite rok met donkerblauw uniform en schoenen.

Vandaag was het 290 km rijden met de bus. Onderweg veel schapen en herten farms gezien. In Gore een korte lunchstop voor een Southern sushi, de cheese roll, een soort opgerolde boterham met gesmolten kaas, dat smaakte erg goed.

In de middag kwamen we aan in Te Anau en mijn hotelkamer kijkt uit op een prachtig meer dat tegen het Fjordland National Park aanligt. Ik heb een heerlijke wandeling langs dit meer gemaakt, net nadat het was opgehouden met regenen en de zon langzaam een beetje doorkwam.

Na het diner heb ik mezelf getrakteerd op een heerlijke 1 uur durende massage. Rug, schouders, nek, benen, armen, gezicht en hoofd, het was puur genieten.

Morgenochtend 7:15 vertrekken want dan ga ik het Fjordland National Park bezoeken en een aantal watervallen bekijken. Het wordt zoiezo een mooie dag.

1. Melinda:
    13 juni 2019
    Ha lieffie! Wat is Dunedin een mooie stad zeg! Prachtige gebouwen! Ik had werkelijk geen idee dat ze in Nieuw Zeeland ook dit soort steden hadden. Hahaha lekker snugger... :-)
    Hier alles helemaal ok. Voor wat betreft het weer zitten we in dezelfde omstandigheden.... Ben bezig met een offerte voor een hele grote opdracht. Spannend!!
  2. Hans:
    Hoi lieve Marit,

Ik heb al jouw mooie foto's bekeken. Wat een gave natuur daar en wat een kilometers worden er gereden.
    Ben je nu nog met de grote groep of ben je wederom overgestapt op een andere :-)

HIer heel veel regen en wind dus als je terug komt gaat de zon weer schijnen want dan is de regen op.....

XHans
  3. Elske:
    13 juni 2019
    Twizzel, Dunedin, Gore... Harry Potter is er niks bij:) Staat er ook nog een zwerkbal wedstrijd op het programma? Xe
  4. Saskia den Braber:
    13 juni 2019
    Wat prachtig allemaal! Hele bijzondere dingen maak je mee. Hartstikke leuk Marit!