Do 30 mei

30 mei 2019 - Matamanoa, Fiji

Wat een verrassing gisteravond tijdens het diner. Het personeel was net klaar met de welkomstzang van de nieuwe gasten werd plots mijn naam opgeroepen en mocht ik naar voren komen voor het in ontvangst nemen van mijn diploma mountain hicking. Ha ha, ik snapte er helemaal niets van want zo’n inspanning was het helemaal niet. Ik heb wel eens voor grotere uitdagingen gestaan! Dankbaar heb ik het A4tje in ontvangst genomen, toch leuk!

Vanochtend vroeg de zon zien opkomen en lekker gezwommen op het magnifieke witte strand. Ik was er gewoon helemaal alleen samen met de witte krabbetjes met ogen op steeltjes die hier plotseling kriskras over het strand sjeezen. Hier ook op het strand een paar mooie foto’s gemaakt.

In de middag bij het zwembad gezeten en een lesje creatief met palmbladeren gevolgd. Ik heb geleerd een maanvis en een sprinkhaan te maken, echt cool! En je kunt het met allerlei lange bladeren doen. Tijdens de creatieve sessie werden er wat kokosnoten uit de boom gehaald en opengebroken. Ik heb gedronken van verse kokosmelk en verse kokosnoot gegeten. Zalig!

De rest van de middag heerlijk geluierd zoals je alleen maar op zo’n eiland kunt doen. Lekker genieten!

O ja, ik heb nog bij een Spaans stel, die gisteren mee zijn gegaan met de snorkeltocht, een aantal onderwater foto’s weten te regelen. Dus die foto’s worden nog geplaatst.

Vanavond was er een welkomstreceptie met eigen gemaakte punch, wijn en lekkere hapjes, en muziek.

1. Sacha:
    30 mei 2019
    Je omschrijft je avonturen erg levendig. Leuk om te lezen en je maakt nog aardig wat mee hahaha.
    Die sprinkhaan is net echt. Gaaf!
    😘
  2. Jan jouvenaar:
    Hoi Marit ,

Crea Bea grappig die figuurtjes van palmblad , fijn dat je zo geniet .
    En een diploma erbij voor aan de muur wat wil je nog meer . Geniet ze

JJ
  3. Anne:
    Ben jaloers😎💃🤪
  4. Caroline:
    30 mei 2019
    Jij vermaakt je echt top!
    Leuke figuurtjes gemaakt,lijkt bijna echt de sprinkhaan!
    En ook nog een mooie zeemeermin aangespoeld zie ik op de foto's!
    Zo maak je nog eens wat mee!!xc
  5. Marieke:
    30 mei 2019
    Geniet van je laatste dag daar 😘😘
  6. Mieke:
    Hoi Marit,
    Wat een heerlijke verhalen en prachtige foto’s, geniet er van!!!
  7. Tymon:
    31 mei 2019